El yate “Favorita” en la ría de Cedeira

Hoy lo primero que me encontré fuera de lo normal fue a este yate fondeado en la ría y, claro está… clic-clac que te crió. El yate en cuestión, por lo que pude averiguar por la red, es un buque de acero construído por los astilleros Benetti en el año 1973 y remodelado en 2009. Tiene 30 metros de eslora y 6 de manga.  Motores: 2 x 650 HP Diesel Detroit con un consumo de 100 litros/hora y una velocidad de crucero de 10 nudos. En caso de que os interese alquilarlo durante una semana la cosa os puede salir por unos 38.000 euros en temporada baja y unos 45.000 los meses de julio y agosto… Si alguno de vosotros tiene el caprichillo de comprarlo le diré que la coña marinera valdría unos 3.500.000 euros – aproximadamente- eso sí, a esos milloncejos deberéis sumarle el IVA correspondiente.

Si queréis ver unas fotos de camarotes y puente de mando pinchar en el siguiente enlace: http://www.oceanindependence.com/yacht_forsale.php?id=2758

Anuncios

6 pensamientos en “El yate “Favorita” en la ría de Cedeira

    • Bona tarda i bona hora Don Marcos… No podía faltar el Sr. Cheda, parece un gavilán, no se le escapa una… tiene fotos muy buenas colgadas en varios blogs ¡No sé cómo hace, menuda actividad desarrolla el hombre! De los que se presumen ilustres visitantes, ni idea… Hoy coincidimos con un par de tripulantes en el “GADIS” que llevaban el carro lleno y no precisamente de productos que requieran de masticación para su ingesta, puede ser que el “cacharro” esté en parada técnica y no tengamos el placer de ver en vivo y en directo a ningún “ilustre forrado”.
      Un saludo

  1. Bo día Fermin, é a primeira vez que escribo no teu blog pero vexio moitos veces, a tí tampouco se che escapa unha, gustame a labora que fas co este blog dando a coñecer a nosa bisbarra.

    Un saúdo

    • Bos días Xosé, grazas polo teu amable comentario ¡Escapan, escapan! Pero se fai o que se pode. Ademais, e afortunadamente, é só un divertimento, porque se tivese que vivir da cousa bloguera ¡morrería de fame!
      Un saúdo

  2. Vexo a paxina do Concello de Valdoviño non ten moita dubida, pero non vexo un enlaze ao teu blog, a paxina do Concello de Cedeira da Pena.
    Eu penso que deberian aprobeitar os blogs para facer un pouco de publicidade xa que nas paxinas deles no se ve o que nos blogs
    Un saúdo

    • Aínda que non me preocupa o asunto de que me enlacen ou non, estou dacordo en que podían enlazar algúns blogs que complementaran a información propia dos Concellos, sobre todo a gráfica. A de Valdoviño estaba (fai tempo que non a visito) moi apañada, con algúns traballos sobre a historia do municipio, mapas e fotos. Eu tívena enlazada pero andiveron en “obras”, se rompeu o enlace e non o volvín a pór, máis por vagancia que por outra cousa. Da de Cedeira teño que dicir que non está moi alá pero parece ser que teñen intención de mellorala. Ademáis, se non estou errado, penso que varios concellos da bisbarra van pór en marcha unha web turística deixando de lado localismos que non conducen a nada ¡oxalá funcione! Pode ser que a crise tampouco axude moito, xa que manter unha web seria non é unha coña. Eu non enlazo a case ninguén porque tería que pór máis de trescentos links que me gustan e deixar fóra a outros tantos e non me parece xusto, así que enlazo cando o post o require e non me complico a vida.
      Un saúdo.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s