Accidente en A Veiga (Pantín 1950 + -)

accidente-na-veiga-1950-fotos-cededidas-por-damian-veiga-vellon-12-f-goiriz.jpg

8 pensamientos en “Accidente en A Veiga (Pantín 1950 + -)

  1. Espero que non pasara nada, polo que se ve foi todo un acontecemento, non se xuntou xente nin nada!
    A xente é morbosa dende sempre jeje
    E dende que cambiaron o trazado da estrada a Veiga é unha zona ben tranquila, o único que non cambiou a ruta foi o vento que soe facer alí sempre jaja

    Me gusta

  2. No me extraña que se juntase tanta gente para verlo.. imagínate en aquella época, en la que pocos coches había, y sobre todo en un sitio «relativamente» pequeño como es Pantín… Creo que fue por el cruce de vientos entre A Veiga y Frádigas (que no sé yo muy bien dónde sopla más el viento jeje)

    Me gusta

  3. Hola Mari Pili, en eso andamos algunos… intentando recuperar fotografías de Pantín y sus gentes. Espero que logremos hecer un buen álbum de la historia de Pantín entre todos.
    Un saludo

    Me gusta

Deja un comentario