Gavilán

Este Gavilán (creo) me lleva vacilando desde que ando por tierras pantinesas. Lo tuve a tiro de cámara no sé cuantas veces pero, por una u otra razón, nunca pude sacarle una imagen decente y en esta ocasión tampoco. Pongo la foto, a pesar de no gustarme demasiado… (seguro que ya colgué alguna peor) esperando que algún día pueda, como ya ocurrió, tenerlo más cerca y llevar la cámara.

10 pensamientos en “Gavilán

  1. uuuuuuuuuuuuuy lo que me dijo… vamos a terminar mal tú y yo, jajajaja. Hay que tener en cuenta que estaba a más de 50 metros de distancia a contraluz y un día plomizo de cohones. 🙂

    Me gusta

  2. Oe, pois a min os corvos encantanme, e supoño que se poñen mais a tiro, non me importaria que colgaras algunha foto dun corviño guapo jeje

    Me gusta

  3. Xa tentarei de facer unhas boas fotos de corvos…son moi elegantes co seu frac, jejeje Tí me parece que eres media ou enteiramente gótica, jajaja

    Me gusta

  4. Mmmm, vou dicir que non… teño algunhas (ou moitas) afinidades cos goticos, bueno, con algun tipo de góticos porque a outros non me parezo en nada, pero nada máis. Tamén teño afinidades cos heavies, pero tampouco me considero tal cousa. Sobre todo dende que ando en Internet, deixei de crer que pertenzo a calquera tribu urbana; porque precisamente cos heavies levabame moi ben, os que coñecin cando era unha adolescente (ademais eran heavies «con pintas» jaja) , caianme moito mellor que a xente que non se consideraba heavy porque tiña moi bos temas de conversa con eles, e a maioria tiñan unha intelixencia moi superior á dos meus amigos non heavies peeeero, co tempo deime conta de que era porque coñecia ós mellores heavies do mundo, que en xeral haiche de todo coma en todalas cousas… e alguns heavies que coñecin mais tarde por riba andan a descriminar ós que non son heavies logo de queixarse de que o resto do mundo os descrimina a eles, en fin…
    Bueh! inda me liei! jaja

    Me gusta

  5. Non te liaches nada, se entende moi ben o que queres decir. Eu dixen o de gótica pola túa afición os cimiterios 🙂 Ademáis cada un que sexa como queira, a uniformidade non me gusta moito, inda que cos anos nos voltamos máis conformistas ou acomodaticios. Eu si que me liei.

    Me gusta

Deja un comentario